شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut : ( معرفی کامل روش + هزینه ها )

کاشت مو یکی از بهترین‌ راه‌های افزایش حجم مو برای خانم‌ها و آقایان است و در چند سال گذشته با پیشرفت تکنولوژی‌، انجام این عمل بسیار راحت‌تر از گذشته انجام می‌شود و جایگزین کاشت مو مصنوعی شده است.

اگر قصد انجام این عمل را داشته باشید، احتمالا به روش‌های کاشت موی مختلفی برخورد می‌کنید. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و در نهایت باید با مشورت پزشک متخصص روش مناسب خود را پیدا کنید.

در این میان یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو که عوارض بعد از عمل را به حداقل رسانده، روش کاشت موی SUT است.

در این مقاله قصد داریم معایب و مزیت‌های روش کاشت موی SUT را بررسی کنیم و درباره هزینه‌های کاشت مو با روش SUT صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تکنیک کاشت مو به روش sut چگونه است؟

Sut  یکی از روش‌های جدید کاشت مو است. در این روش دیگر نیازی به پانسمان ، بخیه و عمل جراحی نیست. همچنین بر اساس گفته سایت medexical میزان هدررفت فولیکول های مو در این روش کمتر از ۱٪ است.

در این روش کاشت مو به صورت خودکار با استفاده از دستگاه‌های ویژه کاشت مو انجام می‌شود و پزشک پوست و موی متخصص روی فرآیند کاشت نظارت دارد. با توجه به این موضوع در روش(SUT)  دیگر خبری از بیهوشی یا تیغ جراحی نیست و جای زخم‌ها برخلاف روش‌هایی که مبتنی بر عمل جراحی هستند، روی سر شما باقی نمی‌ماند.

با استفاده از این روش پیوند مو تا ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی تنها در یک جلسه قابل انجام است که این میزان ۳ برابر بیشتر از روش‌های قدیمی است. و از بهترین روش های کاشت مو زنان زیرا خانم ها باید موهایی نسبتا پرپشتر داشته باشند.

کاشت مو به روش sut برای چه کسانی مناسب است؟

شرایط کاشت مو به روش SUT

به طور کلی همانطور که اشاره شد، برای انتخاب روش کاشت موی مناسب خود لازم است با پزشک متخصص مشورت کنید.

مثلا ممکن است اگر فولیکول‌های اهدا کننده با کیفیت خوب برای پوشاندن ناحیه طاسی نداشته باشید، کاشت مو تنها در یک شرایط خاص برای شما امکان پذیر باشد.

یا ممکن است فردی باشید که موهای کم پشتی و به اندازه کافی متراکمی دارد، اما به دلیل آنکه فضای کافی برای قرار دادن پیوندهای جدید روی سر شما وجود ندارد، کاشت مو تنها با یک روش خاص برای شما مناسب باشد.

به طور کلی اینکه روش sut برای شما مناسب است یا نه و اینکه برای کاشت مو باید چه روشی را انتخاب کنید، تنها پس از مشورت با پزشک متخصص مشخص می‌شود. علاوه بر آن کاشت مو تنها برای افراد زیر ۲۵ تا ۲۷ سال به دلیل آنکه هنوز وضعیت بانک مویشان ثابت نیست، نمی‌تواند مناسب باشد.

هزینه کاشت مو به روش sut چقدر است؟

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو به روش sut به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه دو عامل مهم در هزینه کاشت مو را بررسی می‌کنیم:

تعداد گرافت‌ها

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین هزینه کاشت مو، تعداد گرافت‌هایی است که نیاز دارید. گرافت‌ها برخی از موهای طبیعی شما هستند که از آن‌ها برای کاشت مو در ناحیه کم‌ مو پوست سرتان استفاده می‌شود. تعداد گرافت‌های مورد نیاز شما توسط پزشک متخصص و با توجه به وضعیت بانک مویتان تعیین می‌شود.

کلینیک و پزشک متخصص

انتخاب یک پزشک و کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت مو بسیار مهم است. چرا که اگر این عمل به درستی انجام نشود و نتیجه دلخواه را کسب نکنید با دردسرهای زیادی رو به رو می‌شوید. بنابراین بخش قابل توجهی که برای عمل کاشت مو می‌پردازید به خاطر تخصص و تجربه‌ای است که در این عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از طرفی شهری و کلینیکی که برای انجام کاشت مو انتخاب می‌کنید هم تاثیر بسیار زیادی دارد. برای مثال تهران با توجه به آنکه متخصصین مشهور و باتجربه زیادی را در خود جای داده و عمل کاشت مو در آن متداول است احتمالا هزینه متفاوتی نسبت به شهرستان‌ها دارد.

در این میان یکی از کلینیک‌های باسابقه و باکیفیتی که کاشت مو را با هزینه معقول و مناسب انجام می‌دهد، کلینیک صدف در تهران است.

مزایای کاشت مو به روش sut چیست؟

همانطور که گفته شد با توجه به اینکه در روش sut عمل جراحی انجام نمی‌شود، فرآیند کاشت مو همراه با درد و خونریزی نخواهد بود و مشکلاتی مانند به جا ماندن جای زخم‌ها یا موارد اینچنینی پیش نخواهد آمد.

به علاوه با استفاده از این روش می توان به تراکمی بیش از سه برابر روش های رایج مثل کاشت مو به روش‌هایFIT  و FUT  دست یافت. همچنین با استفاده از روش SUT، در کمترین جلسات ممکن فرد به نتیجه دلخواه خود می‌رسد و خط رویش طبیعی خواهد داشت.

در مجموع می‌توان گفت که کاشت مو با استفاده از این روش بسیار دقیق و تمیز انجام می‌شود.

معایب کاشت مو به روش sut چیست؟

کاشت مو به روش sut اگر در مراکز معتبری انجام شود که موارد بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند، عوارض یا مشکل جدی به همراه نخواهد داشت.

با این وجود اگر از این روش به صورت غیراصولی و غیربهداشتی انجام شود، امکان انتقال بیماری به دلیل عدم استریل بودن قسمت‌های مختلف دستگاه وجود دارد.

همچنین اگر عملیات برداشت، به صورت اصولی انجام نشود، امکان از دست رفتن کیفیت گرافت‌ها وجود دارد.

بنابراین انتخاب یک کلینیک مناسب برای کاشت مو بسیار مهم است.

تراکم مو کاشت مو به روش sut چگونه است؟

همانطور که گفته شد، روش sut یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های کاشت مو است. در این روش امکان کاشت ۱۴ هزار تا مو تنها در یک جلسه وجود دارد که این میزان، سه برابر روش‌های قدیمی است.

علاوه بر آن در روش sut دوران نقاهت به حداقل میزان خود می‌رسد و افراد در بسیاری از موارد پس از عمل می‌توانند کارهای معمولی و روزمره خود را در پیش بگیرند.

نکات مهم که قبل از کاشت مو به روش sut باید رعایت کرد

به طور کلی قبل از انجام عمل کاشت مو خوب است که مواردی را در نظر بگیرید. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم:

  • یک هفته قبل از انجام عمل کاشت مو خوب است که به صورت روزانه ۲۰۰ میلی‌گرم ویتامین C مصرف کنید.
  • از مصرف دخانیات یک هفته قبل از کاشت مو بپرهیزید.
  • بهتر است چند روز قبل از انجام کاشت مو، پوست سر خود را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید.
  • چند روز قبل از انجام عمل باید از مصرف ژل و محصولات آرایشی بهداشتی مشابه خودداری کنید.
  • اگر داروی فشار خون مصرف می‌کنید، باید مصرف آن را به صورت مرتب ادامه دهید.
  • یک هفته قبل از عمل، موهای خود را مرتب بشورید و پوست سرتان را همیشه تمیز نگه دارید. موهای خود را حتما روز قبل از عمل شست و شو دهید.
  • یک روز قبل از عمل، به اندازه کافی مایعات بنوشید.
  • حداقل یک روز قبل از کاشت مو، از فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • مصرف انواع ایبوپروفن و ناپروکسن را متوقف کنید.

نکات مهم که بعد از کاشت مو به روش sut باید رعایت کرد

مراقبت‌های بعد از کاشت مو

بعد از آنکه عمل کاشت موی شما به پایان برسد، از طرف پزشک متخصص خود دستورالعمل‌های دقیقی را دریافت می‌کنید و در صورتی که عمل خود را در یک کلینیک معتبر انجام دهید، کارشناسان مجموعه روزهای بعد از عمل هم با شما در ارتباط خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به آن رسیدگی شود.

پس از اتمام کاشت مو تعدادی دارو مثل داروهای ضد تومور، کبودی، درد و آنتی بیوتیک هم دریافت می‌کنید. مدت زمان استراحت شما پس از عمل در روش‌های جدید بین یک تا سه روز است. ریزش موها هم تا یک ماه بعد از انجام عمل طبیعی است.

عمل کاشت مو بسیار ساده و سطحی است اما در ناحیه دریافت کننده و همچنین در ناحیه اهدا کننده احتمالا کمی قرمزی خواهید داشت.

علاوه بر مواردی که گفته شد، نکات زیر را هم در نظر داشته باشید:

  • برای جلوگیری از ورم سر که معمولا در روز سوم یا چهارم بعد از عمل رخ می­دهد، بالای ابروهایتان یخ قرار دهید.
  • تا یک ماه پس از عمل از رنگ کردن موهای خود بپرهیزید.
  • تغذیه بعد از کاشت مو بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید.
  • تا یک ماه پس از کاشت مو از انجام ورزش­های سنگین که باعث افزایش تعریق، فشار خون و ضربان قلب می­شوند، خودداری کنید.
  • جریان خون برای رشد موهای جدید بسیار مهم است؛ پس تا یک ماه بعد از کاشت مو از مصرف الکل و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

چرا کلینیک صدف انتخابی مناسب برای کاشت مو است؟

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کلینیک‌های معتبر زیادی در تهران وجود دارند که کاشت مو را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. اما یکی از کلینیک‌های برتر شهر تهران، کلینیک صدف است.

کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک کاشت مو در تهران (و حتی ایران) است. تا ۶۰۰ متر فضای درمانی مختص پوست و ما دارد. این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کار با ۹۸% رضایت مشتری دارد. این مجموعه در طی چهار سال اخیر بیش از ۲هزار عمل موفق داشته است.

تیم‌های متخصص کاشت و برداشت مو در کلینیک صدف، سوابق کاری بیش از ۱۵ سال دارند. همچنین  اعضای تیم پزشکی این کلینیک را اساتید دانشگاه‌های ایران و امارات تشکیل می‌دهند.

کلینیک صدف پاسخگویی ۲۴ ساعت و مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی (هم قبل از عمل و بعد از عمل) دارد و مراجعه‌کنندگان تا یک سال پس از انجام عمل پشتیبانی رایگان خواهند داشت. کاشت مو اقساطی نیز از دیگر ویژگی‌های متمایز گلینیک صدف است.

همچنین اگر فردی از عمل خود ناراضی باشد، حمایت و گارانتی مجموعه صدف تا زمان جلب رضایت او ادامه دارد.

برای مشاهده نمونه روش های کاشت موی کلینیک صدف در اینستاگرام کلیک کنید

جمع‌بندی

روش‌های زیادی برای کاشت مو وجود دارد که هر یک از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی شد، به نظر می‌رسد یکی از روش‌های بسیار مناسب کاشت مو، SUT است. روش SUT مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله اینکه کاشت مو با استفاده از این روش، بازدهی سه برابر بیشتر نسبت به روش‌های قدیمی خواهد داشت. عوارض کاشت مو در روش SUT هم به حداقل میزان ممکن رسیده است.

برای استفاده از این روش حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید و پس از بررسی شرایط خود بهترین تصمیم را بگیرید. به یاد داشته باشید که مناسب‌ترین روش کاشت مو برای شما، روشی است که در آن کمترین میزان استرس را تجربه کرده و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

سوالات متداول

معایب کاشت مو به روش SUT چیست؟

به طور کلی اگر کاشت مو با روش SUT در کلینیک‌های معتبر و با رعایت اصول بهداشتی انجام شود، عوارض جانبی چشمگیری نخواهد داشت. با این حال اگر کاشت مو با استفاده از این روش، به صورت غیربهداشتی انجام شود امکان انتقال بیماری به دلیل عدم استریل بودن قسمت‌های مختلف دستگاه وجود دارد.

همچنین اگر عملیات برداشت، به صورت بهداشتی و دقیق انجام نشود، امکان از دست رفتن کیفیت گرافت‌ها وجود دارد. بنابراین انتخاب یک کلینیک معتبر برای کاشت مو موضوعی حیاتی به شمار می‌رود.

هزینه کاشت مو به روش SUT چه قدر است؟

هزینه کاشت مو با در نظر گرفتن موارد مختلفی مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت کاشت هر تار مو، تعداد گرافت‌هایی است که نیاز دارید. . گرافت‌ها برخی از موهای طبیعی شما هستند که از آن‌ها برای کاشت مو در ناحیه کم‌ مو پوست سرتان استفاده می‌شود. تعداد این گرافت‌ها پس از بررسی دقیق پزشک متخصص مشخص می‌شود. علاوه بر آن  واضح است که انتخاب کلینیک و پزشک متخصص هم در میزان هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. هر چه پزشک شما تجربه و تخصص بیشتری داشته باشد، ممکن است هزینه‌های شما کمی بیشتر شود. در مجموع هزینه کاشت مو بین ۹ تا ۱۴ میلیون تومان است.

مراقبت‌های بعد از کاشت مو به روش SUT چیست؟

به طور کلی، پس از انجام عمل کاشت مو، دستورالعمل‌های لازم با توجه به شرایط شما از طرف پزشک متخصص به صورت کامل به شما توضیح داده می‌شود.

اما لازم است تا دو هفته بعد از انجام عمل کاشت مو، پوست سر خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. همچنین تا یک ماه پس از کاشت مو از انجام ورزش‌های سنگین که باعث بالا رفتن ضربان قلبتان می‌شود، بپرهیزید. علاوه بر این موارد سعی کنید تا حد امکان از مصرف دخانیات دوری کنید.

بهترین روش کاشت مو چیست؟

واقعیت این است که بهترین روش کاشت مو برای همه افراد یکسان نیست. در سایت robbreport گفته شده است که در واقع بهترین روش کاشت مو بر اساس شرایط حال حاضر موهای هر فرد تعیین می‌شود. بنابراین بهترین روش کاشت مو روشی است که بیشترین سازگاری را با نیازها و شرایط شما داشته باشد. به طور مثال اگر بیماری خاصی داشته باشید ممکن است برخی روش‌ها برای شما مناسب نباشد.

پیشنهاد ما این است که به جای واژه «بهترین» از واژه «مناسب‌ترین» استفاده کنیم. مناسب‌ترین روش کاشت مو روشی است که بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد و کمترین میزان استرس را به شما وارد کند.

جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

در روش‌ SUT از دستگاه‌های ویژه‌ای برای کاشت و برداشت مو استفاده می‌شود و دیگر نیازی به جراحی وجود ندارد. این روش یکی از جدیدترین تکنیک‌های کاشت مو هستند که در ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کلینیک‌هایی که از این روش استفاده می‌کند می‌تواند به کلینیک صدف در تهران اشاره کرد. در روش SUT عوارض کاشت مو به حداقل رسیده و بسیاری از مراجعان فردای عمل کاشت مو می‌توانند کارهای روزمره خود را بدون هیچ مشکلی از سر بگیرند.

 

۴ comments

میثم ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۳

سلام موهای من خیلی شوره داره و پوست سرم پوست پوست میشه آیا میشه کاشت مو انجام بدم؟

Reply
کلینیک صدف ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۷

باسلام
درمان شوره سر کار سختی نیست به پزشک مراجعه کنید و این مشکل رو درمان کنید بعد کاشت مو انجام بدید تا خیالتون از بابت نتایج کاشت راحت باشه

Reply
نیما ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۴

اگه به تازگی عمل جراحی انجام داده باشیم میتونیم کاشت مو هم انجام بدیم؟

Reply
کلینیک صدف ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶

با سلام
بهتره دروه نقاهت عمل قبلی رو طی کنید بعد برای کاشت مو اقدام کنید. همچنین باید تمامی آزمایشات و … مربوط به عمل قبلی رو به پزشک نشون بدید.

Reply

Leave a Comment